Kom igen nu, let's blog!

Åhhh tänkte precis skriva ett inlägg så såg jag att Irma skrivit! Åhhh va glad jag blir! Jaaa bloggen lever eller den borde göra det för att jag vill inte stänga ner då så se så och börja skriva!

Imorgon åker Amela till F.Y.R Makedonien, hon lämnar kvar oss här och kommer inte tillbaka förens den 9 januari!!! Hur fan hade du tänkt att jag ska klara mig?!?!?! VA?!?!?!?!?!?!?!?

Ser att Irma sitter och myser i sin Ziperall och Emma också men själv sitter jag som ett mongo och har inte fått min än!!! WHY?!?! Vill också ha min :( Fick nåt sms från posten idag och att den NU är inlämnad till posten -.- Gud vet när den kommer. Jag vill ha den NU!!!! :(

WHY HAR INTE MIN ZIPERALL KOMMIT?!!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0